Monday 13 May 2013

spesis majikan yang mengada-ngada!


Jumaat lepas aku off fay sebab kononyee kene attend interview kt cwa (cimb wealth advisor) kt damansara. Die anta msg... PLEASE COME FOR AN INTERVIEW ON SAT 10/5/2013. 
Aku da musykil da. SATURDAY KE FRIDAY?? Sebab tarikh nye Friday.tapi hari yg die text tu Saturday. Aku pon call-call punye call petang khamiss tu nk kmfmkan..die xangkat2 call aku n xreturn call aku 1hari.
Aku pn pergi lah cwa tu jugak. Diorang macam blur-blur siapa ANIZAH? Anizah tu la yg message aku suruh datang interview. Then, member die yang interview aku. Member die tu pun try call die.xangkat.Dah la susah nak cari tempat tu. Lepas interview...die call aku and cakap macam ni:
Beliau: eehhh awak...saya..(gelak-gelak) silap tengok calendar. And saya tidak perasan bunyi hp. ( gelak-gelak) maaflah. Yang bagi information tu staff baru saya. Die xtengok calendar.sy pon xtengok ( gelak-gelak manje)
Aku: satu hari sy try kol pon.xberangkat.message saya puan xreply. (dah mula hangin da aku)
Beliau: hhihiiiii...alololoo comeel nye diee...habis tu ni off day ke hari ni?
Aku: ye la.kata 10/5/2013. Hari jumaat laa kan.
Beliau: ehh tak. Saya maksudkan sabtu..ha..saya pun silap xtgk calendar (gelak-gelak manje). Saya MC hari ni..tu tak tengok hp (gelak-gelak). Awak datang minggu depan lagi blh??
Aku: saya ssh nk amik leave banyak kali puan.xpelah.xde rezeki kot.
Beliau: nanti saya text yee.datang laa ye..
#mintak maaf xde gelak-gelak jee die bg aku.hiiisssshhh~! Die ingat JB dengan KL sebelah rumah??
Lain kali kalau xreti nak guna hp..bagi je aku. tak pun campak dalam sungai. 
heh =.="

No comments :

Post a Comment