Thursday 30 May 2013

bila tak tahu nak buat ape

bila tak tahu nak buat apa, jadi ni lah hasilnyaaa.hahahahaha..


model yusuf taiyob.

tudung ni senget2 lakkk

aku pandang ko..ko pandang aku.Boleh??



heeeyy ya ampunn...apa motif la aku masuk office sekiranya tak ada kerjaaaa... 
heeyy..heyyy..heyyyy.....
aku dari tadi duk main2 webcam... then edit kt Pixlr editor aku memang suke edit dalam tu..sebabnya...natural and *takde la over sangat..hahahaha...
kang kacau en tunang ada yang kene bebel.. *semalam aku da bebel kt dia..muehehehee.
geraaaaammm you know! tapi tahh..die cam takde perasaan je.buang air liur je cakap dengan die...huhhh...
so untuk keje hari ni..adalahh:

1. main-main dengan webcam
2. edit picture
3. fb
4. ulang yang pertama
5. ulang yang ke 2
6. ulang yang ke 3 daaann lasssst sekaliii....

tidur laa ape lagi.
niteee uoollzzzz~


sekian.thanks for reading~! ^_^







No comments :

Post a Comment