Tuesday 28 May 2013

alaaahaaaaaiiiii

kesssiaaaaannnn...hmmm itulah yang mampu aku cakapkan..kessiiaannn....hehehehehe...
"ape yang kesian?"kesiaaaannnnnnnnn....hahahahaha.ok2 tak gelak.

Al-kisahnyaa... dua hari ada "playing dumb" dengan bakal suami. Biaseklah. Dah nak dekat majlis ni macam-macam emosi terganggu. hehe... 

korang da baca kan entry yang sebelum ni? haa itu laa ceritanya.. *malas nk cerita balik nanti habis 1 malam korang duk membaca. kang sapa nak masak? mengemas? buat kerja? kalau mengadap PC je.. 
hahaha. amboi3x.. diri sendiri pun lebih kurangg je. ahahahaha..

eceli...saya kesiaan dengan bakal suami saya... baru je 3 hari saya marah die sebabkan kes *tuuutt* tuh, 2 malam lepas die excident. hehh. bersalah sungguh rasa hati. T_T
alaa..marah tandanya sayangg kaannn..

nak dipendekkan cerita.. ekceli.. *mesti korang menyampah *ekceli*ekceli* kannn..hahaaha...ok.ekceli, (ekceli laggi).. die kene langgar dengan moto malam tu..lepas kami "playing dumb" tu laahh.. tengah syok beremosi gaduh..tetiba die anta message

"yang, b excident tadi jatoh moto. moto langgar dari belakang..lutut sakit ckit dah bengkak...huhuhuhuu"

emmm..emmmm...My husband wannabe ni manje orangnye.ekekeke. saya ni singa lapar pulak. OK Fine. T_T.
Tengah gaduh-gaduh ni die boleh selitkan message gitu..haaiiihh teruss la saya call. suara dia macam tak sakit. kompiuss kejap. die kata moto teruk..die xteruk.OK..percaya..
*rupa-rupanya, die ada dengan kawan-kawan. die hantar motor balik rumah then keluar balik sebab nak g lepak minum katanya.patutlah suara macam kontrol macho..

Heyyy..men are men kan? jatuh tergolek-golek pun maintain macho depan kawan-kawan..cube depan wife or orang tersayang..mengadu manja nyeee lahaaaiii.

saya pun terkompius sekejap. dalam hati terdetik "die ni main-main ke ape? suara cam relax je"
then nasihatkan dia..balik nanti sapu minyak..rehat banyak-banyak..sebabnye..die tu tak boleh terkejut..berhari jugak laa nak OK. mihmihmihh..

so the next day tu, die upload picture motor die kat fb.. dalam inbox je laa.. then tengok-tengok.. OK. Plat belakang je yang patah. (-___-)" OhMy.. ingatkan teruk. hahahaha.. then call die..rupa-rupanya die MC..sebab?? terkejut. OK. berita ni saya pon terkejut. ekekekekekeke.. 

Nak buat macam mana... dah dia memang macam tu..tak boleh terkejut sikit.. hehehe.. 
pernah jugak terpikir nak buat suprisee! tapi tak berani sebab die awal-awal da pesan die memang tak boleh terkejut..ingatkan main-main..rupa-rupanya betul..hahahaha...

kepada bakal suami saya, saya just nak gitau.saya OK je dengan semua kelemahan awak. sebabnya, saya tak ada masalah dengan itu semua. hiiiiiiiii...

dalam tempoh bertunang ni,banyak la jugak saya belajar tentang my husband wannabee ni punya sikap..rupa-rupanya.... die memang manja sejak azali (saya garang a.ka. tegas), lemah semangat (saya ni heartless n terlebih berani pon ada), sopan santun (OK saya tak sangat), die sangat pandai memilih warna dan pemakaian, (saya pakai ikut suke), teliti (saya erkk..erkkk.), gelak pon sopan smbil tutup mulut (saya? ekk..emmm..), makan beradab kalau duduk di atas lantai die bersimpuh (saya bersila..hahaha..OK), tak suka bersepah dalam kereta (saya suka sepah-sepahkan barang dalam kete die! kalau kete die bersepah-sepah tu..saya la punye keje) ekekekeke.. *kantoi*
dan banyak lagii laaaa...hiiiiiiiiiiiiiii....

hari ni pon die MC lagi..pagi tadi call...die macam tak ada mood. rupa-rupanya, die still dalam mood terkejut.hahaha..soo swweeeett la pulaakkk.. nanti kalau saya bersalin camno??? oohh.lupa,die awal-awal da pesan die tak boleh temankan saya. die kata,

"nanti kalau sayang bersalin, b tak ikut taw. sebab nanti doktor pelik sapa yang diorang nk layan ni? b ke sayang."

saya tanye "kenapa?"

die jawap " nanti b pengsan tengok darah sayang.hhuuuuuuiiii...tak boleh laa yangggg..nanti b mintak tolong mak and mami datang teman ehh...ehhhh" *muka da pucat. aikk?? baru cakap belum betul-betul lagi.

hahahahahahahahaha.alaaaaahaaaaaaaiii.

No comments :

Post a Comment