Thursday 23 May 2013

sensitive tak pasal



hari ni tak tahu la kenapa.sedih manjang.. ekceli dari semalam sedihnya. mengada sungguh kan saya ni. T_T. sikit-sikit je sensitive. selama ni kalau tak dapat makan tak sedih pon. 2hari ni pelik pulak. tengok orang makan je sedih. haaaiihhh... susah hati tengok diri sendiri macam ni. hehehehe..
ada mengadu kat en tunang..tapi tak ada respond. bizi la kot. pun saya da sedih daa die tak reply message. hehhh...kenapa makin sensitive ni??? makin nak menjelang majlis ni makin sensitive pulaak. tak faham sungguh..kesian bakal suami saya.. macam hari tu, die mintak tolong onlinekan FB die n postkan kad kawin kat sedara die..sebabnya belah dia kad lain..and ada 2 pasang pengantin (termasuk kami laah).. then die pesan gini " Mi jangan kacau setting FB b taw".. die pesan elok je..alih-alih..saya balas gini " Yelah..mi tak heran lah FB b tu walaupun b banyak sorok dari mi,"
*tetiba je kan? T_T
pastu die reply "Mi ni nape?? gelong ekk...orang cakap setting timeline and wall tu laah"..
then saya cam tak tau nak cakap ape..tukar topik lain..hewhewhew... 
mesti en tunang pening kepala.sebabnya, saya ni seorang yang gila-gila.alih-alih sensitive tetiba. yang sebenarnya, sensitive tu dia..saya ni tak.. tak kan da bertukar hormon kot??? 
(-__-)"

Betul jugak kata orang.. WANITA YANG GARANG SEBELUM  KAWIN AKAN JADI MANJA SELEPAS KAWIN.
jap. saya belum kawin lagi laa!! huuu...

tp rasenye...bila nak PMS je mesti jadi gini..memang hobi gaduh je la dengan en tunang tu.. kadang-kadang die cakap "issshh pesal die ni?? nak cari gado ke nak datang bulan ni??"
herrrherrrherrrrr..
kadang-kadang macam menyampah gila tengok die..rase macam nak tolak je die masuk longkang belakang rumah die. (longkang yang tak bape dalam tu) hehehehe.. tak pun nak je smackdown die (kalau kuat laa) tak pun gigit-gigit tangan die. geraaammm!! pastu nak je ketuk-ketuk die dengan bantal..kadang-kadang keluar dengan die.. tetiba je cubit tangan die yang berisi tu kuat-kuat..takpun tepuk die tak pasal.. REASON?? takde.taktawu. 
hiiiiihihiii..

lagi sebulan nak kawin nii..nampak macam saya je lagi sensitive dari die..heeeeiii...what's happening to meee! die relax je. *nada die macam tak sabar nak kawin* ceriaa je.. saya pulak jap OK jap tak OK. huhuu...

Ape pun, saya tetap sayang dia ketat-metat.. mehmehmeh...


No comments :

Post a Comment