Sunday 6 October 2013

wonder glow II

Dulu aku pernah upload pasal #Wonderglow kan? 

ni silver pack yang aku guna tu

Hari ni aku nak share sedikit experience semasa aku pakai produk ni. Memang mula-mula tu aku tak berapa percaya tapi setelah di telek-telek…dibelek-belek depan cermin…sehingga lah suami aku tegur… 
“nanti cermin tu bercakap baru sayang tahu.” 
Baru aku se-top telek.hahahaha…tak ada lah.macam tak percaya je muka aku da berubah ke arah OK sedikit. Sedikit je lah.bagi aku lah sebab nya keadaa muka aku still teruk and need to improve..huhuhuuu…

Muka aku yang asal sebenarnya begini…

 ni tahun 2007.. kenapa tahun 2007? 
Sebab tahun tu je aku baru ada hp camera.hahaha

Then tak tahu kenapa…ia jadi begini…

cuba zoom dekat-dekat.. boleh nampak jerawat teruk..
kene make up tebal-tebal 8 inchi..

tone muka tak sekata gile..jerawat batu..jerawat merah-merah macam batu kikir tu...
hahahah...serius teruk...nak keluar rumah kene make up setengah jam! aku tak tipu! serius

Aku agak down sedikit..
Emmphh…

Now setelah hampir sebulan pakai WONDER GLOW…die jadi gini….


tara!!!! kali aku tak make up..pakai bedak compack je...hihihii..

bawah ni gambar lagi clear...


So now aku dah kembali confident sedikit…kekekekeke…
Tapi encik husband kata kene guna lagi sampai muka btl2 GLOW..heee…
Ekceli aku consistent pakai produk ni.
so tu yang nampak hasil die..kan..kan,..
aku cute kan?
hahahaha..
Kalau tanya suami..die suke mencebikkan bibir...
die jeles! hahahaha...

tapi kalau keluar rumah, aku pakai bedak compact je...tak make up macam dolu-dolu.. jenama die in2it ...
produk ni kalau tak silap made in Thailand tapi menggunakan technology Jepun..
hebat kan?
aku baru tahu bulan lepas setelah menjadi pengguna setia selama 1 tahun..
mihmihmihmih.... (T T)

die nye bedak compact ni 2 way foundation dan SPF25..
aku mmg suka pilih bedak compact ni sebab die ne SPF tinggi...
so kulit tak la kene sunburn klu berjemur..
dan..make up die sangat lah padat..macam make up 8 inchi tetapi die satu calit je kat muka..
dan suprisingly...orang takkan percaya yang kita hanya pakai bedak saje..sebab nampak macam makeup gile-gile...hahaha...
sebabnya...
 die kawal minyak...dan kulit tak berminyak..so orang ingatkan make up tebal...
woahhh "die" memang membantu..hahaha...
tp ini serius~

Try la..tak rugi pommm!

lagi satu...aku ni suka outdoor.tapi sejak dah berumah dan bertangga, suami tak suka panas-panas dan amat menitik beratkan kecantikkan dan kekemasan..
so...aku kene lah ikut nasihat dan dengar teguran dia..
*die sanggup OK untuk bagi aku duit belanje supaya jaga penampilan,untuk dapat kulit yang sihat dan..kesihatan yang baik...
hohoho... 
#aku pulak bukan jenis yang camtu#
hahahaha...

Tapi..betul jugak kata-kata suami...kalau dari muda tak jaga...nanti dah tua..kan susah...
Mentua pun ada syorkan produk-produk...
so,aku pun tengah jaga penampilan la ni...
tak salah cantik untuk suami..dan untuk kekomfidenlan diri..
ecececehhh.tetiba kan.hahaha

pas ni in sya allah aku nak beli yang WONDER SHINE tu..die punya minuman...
cuzzy aku ada..nak try dulu la...hihihii...
tapi kene tanya husband dulu laa...
*sebab die yang sponsor...
hehehehe....

Wonder Shine
- You Can Shine!

- RM 150
  • Khusus untuk kulit cerah dan bercahaya seluruh badan
  • 5x Active stemcell untuk Super Awet Muda!
  • Menjadikan kuku anda nampak sihat dan cantik secara semulajadi
  • Membuatkan rambut anda hitam dan nampak bersinar
  • Menyihatkan mata anda untuk nampak lebih menawan
  • Kesan dapat dilihat selepas 7 hari!
  • Sesuai untuk lelaki dan wanita
  • Dengan EGF, jika ia dibandingkan dengan minuman kesihatan lain ia seumpama enjin 'Rolls Royce'!
  • PERCUMA 'Shaker'

* tq for reading! Mari la follow sekali blog saya...hihihii
Have a nice day uollzzz!

No comments :

Post a Comment