Friday 4 October 2013

Takkan terpisah

Suka sangat dengar lagu ni..
espesialli (ammbooi ejaan aku! teruk! hahaha) espesialli lirik yang ni..

"Demi cintaku demi cintamu jangan biarku terseksa..
Hembus nafasku hembus nafasmu adalah udara yang sama...
Kerna cintaku kerna cintamu sememangnya satu cinta"

jiwangzz nye aku ni uollzzzz!
muehehehehe....

Sejak dah berkahwin ni...suka betul dengar lagu-lagu gini...
sejujurnya..dalam perkahwinan, mesti ada pasang surut kan..
gaduh-gaduh hamster tu selalu..
(terasa jap.)hahahaah....
Biasalah tu kan..nama pun kehidupan...
kalau nak bahagia tak ada gaduh, kawin dengan patung ataupun barbie doll. 
komfem die takkan bersuara,marah-marah ataupun melawan.
die jadi pendengar setia, senyum n cantik sentiasa...
yelah.sebab die patung kan???
hahaha

sebenarnya aku pun tak tahu apa aku merepek.
aku nak share lagu ni je.
hahahaha...

jom layan!



[MTV] Black - Takkan Terpisah 

Andainya kau tahu
Apa yang ada di dalam hatiku
Tersimpan takkan pernah berubah

Andainya kau tahu
Apa maksudku lafazkan cintaku padamu
Dengan cara yang berbeda
Uh mengapa seharusnya kita masih bersengketa

Chorus
Demi cintaku demi cintamu jangan biarku terseksa
Hembus nafasku hembus nafasmu adalah udara yang sama
Kerna cintaku kerna cintamu sememangnya satu cinta
Takkan terpisah
Takkan terpisah

Andai ku tak mampu
Leraikan semua kekusutan yang melanda percintaan kita
Mungkin ini semua
Tetap menjadi satu pertanyaan selagi hati belum ada kepastian
Uh mengapa seharusnya kita masih bersengketa

Ulang Chorus
Demi cintaku
Demi cintamu

Ulang Chorus
Andainya kau tahu
Apa yang ada di dalam hatiku

No comments :

Post a Comment