Tuesday 18 February 2014

Cerita di sebalik tarikh lahir



Jika anda dilahirkan pada 1, 10, 19, 28 mana-mana bulan..Anda nombor 1 ....

Jika Anda dilahirkan pada 2, 11, 20, 29 mana-mana bulan … Anda nombor 2 ...

Jika Anda dilahirkan pada 3, 12, 21, 30 mana-mana bulan…Anda nombor 3 ...

Jika Anda dilahirkan pada 4, 13, 22, 31 mana-mana bulan…Anda nombor 4 ...

Jika  Anda dilahirkan pada ke-5, ke-14, ke-23 mana-mana bulan…Anda nombor 5 ...

Jika Anda dilahirkan pada 6, 15, 24 mana-mana bulan…Anda nombor ke- 6 ...

Jika Anda dilahirkan pada ke-7, ke-16, ke-25 mana-mana bulan..Anda nombor 7 ...

Jika Anda dilahirkan pada 8, 17, 26 mana-mana bulan kemudian…Anda nombor 8 ...

Jika Anda dilahirkan pada 9, 18, ​​27 mana-mana bulan kemudian…Anda nombor 9 ...


nombor 1

Anda bijak , bercakap lurus, lucu, degil , rajin , jujur, cemburu secara bersaing, baik hati , marah , mesra , pihak yang berkuasa, orang terkenal , sentiasa mahu menjadi dan dianggap sebagai pertama di kedudukan orang, mereka sering suka berdikari, tidak akan berada di bawah orang lain , diri orang yakin!
Anda paling mungkin untuk jatuh cinta di zaman muda , tetapi akan mendapatkan berkahwin apabila anda matang ! Anda mungkin mempunyai masalah dengan orang-orang yang mempunyai pandangan yang bertentangan Dan anda paling mungkin untuk membalas dendam ke atas musuh-musuh anda dalam asas masa panjang .

Anda pembelanja , tetapi anda akan mempunyai profesion yang baik pada masa hadapan. Jika anda seorang lelaki anda akan menjadi sangat popular yang semua orang akan mempunyai daya tarikan mental dan menghormati pada anda. Anda boleh pergi mana-mana sahaja dari kedai tempatan ke tengah-tengah parlimen kerana anda adalah positif dan juga berbakat dalam banyak isu-isu ! Tetapi dalam kehidupan anda, anda akan sentiasa mempunyai beberapa orang yang akan bekerja keras untuk membawa anda & nama anda ke bawah. Ini adalah menyamar ! Disebabkan tingkah laku pintar anda, anda akan dibenci oleh sesetengah orang juga ... Kehidupan keluarga anda adalah sangat sejuk , anda akan mempunyai rakan kongsi yang sangat bagus & kanak-kanak yang indah ... Anda perintis, bebas & asal ...
Perlawanan terbaik adalah 4,6,8 perlawanan yang baik adalah 3,5,7 !

nombor 2

Tidak kira apa , anda akan disayangi oleh setiap satu kerana pemerintah anda adalah bulan dan setiap satu suka Bulan. Well .. Anda adalah orang yang banyak mengelamun di siang hari, anda mempunyai keyakinan yang sangat rendah diri , anda perlu kembali untuk setiap langkah dalam hidup anda, anda amat tidak menentu. Bermakna anda berubah mengikutmasa dan keadaan, jenis yang mementingkan diri sendiri, mempunyai perasaan yang sangat kuat daripada muzik, bakat seni , komunikasi lisan.

Sikap anda adalah seperti Bulan, datang kepada kesuraman dan memudar supaya semua orang boleh mengharapkan perubahan di dalam kamu. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi seterusnya yang mencintakan kedamaian atau anda boleh menjadi Hitler yang mahu memusnahkan sifat keperikemanusiaan dan keamanan (Maksud saya dalam masyarakat dan rumah anda sendiri).
Jika anda benar-benar mempunyai pemikiran yang mendalam mengenai ketuhanan, anda sendiri mempercayai Tuhan yang akan membuat anda lebih kuat ! Kebanyakan masa kata-kata yang anda luahkan akan berlaku! Jadi tanpa apa-apa pengetahuan anda boleh meramalkan keadaan. Anda akan menjadi penyair , penulis , mana-mana ahli perniagaan Artistik ! Anda tidak kuat bercinta , maka anda berada di sana dan di sini sehingga anda berkahwin .. Jika anda gadis anda anda akan menjadi wanita yang bertanggungjawab dalam seisi keluarga. Jika anda adalah lelaki anda akan terlibat dalam pergaduhan & hujah dalam keluarga atau sebaliknya. Bermakna anda akan mengorbankan kehidupan anda demi kebaikan keluarga Anda ... Anda lembut, intuitif dengan visi yang luas, kuasa di belakang tabir , mesra dengan semua orang !

Perlawanan terbaik adalah 2, 5, 9 tiada orang lain boleh bersabar dengan anda !


nombor 3

Anda seorang yang keras hati , mementingkan diri sendiri selalunya, beragama , sukakan cabaran dalam hidup anda. Anda sentiasa cenderung untuk mempunyai banyak masalah dalam keluarga anda pada peringkat awal tetapi anda akan bersabar dengan segala-galanya ..Anda mempunyai kuasa perkataan yang kuat , muka sentiasa gembira . Jadi di mana sahaja anda pergi selalu anda telah mendapat apa yang anda mahu ! Dan sejak kecil anda sentiasa mahu bekerja keras untuk mencapai sesuatu. Anda tidak akan mendapat apa-apa tanpa kerja keras! Apabila anda mencapai umur lelaki / wanita yang ingin lain muda sekali untuk mendengar kepada anda kerana anda mahu orang ramai yang lebih muda untuk menghormati orang yang lebih tua daripada mereka. Anda ditetapkan supaya banyak contoh kepada orang lain. Secara amnya anda bukan seorang yang sejuk. Ia bukan perkara yang mudah berurusan dengan anda . Seorang yang sukar untuk dimengerti! Tetapi sebaik sahaja anda suka sikap seseorang maka anda akan bertolak ansur. Ia akan menjadi satu persahabatan yang berkekalan. Anda sentiasa menghormati orang lain. Hidup anda seolah-olah mempunyai banyak kebimbangan dan masalah tetapi yang pasti ia tidak akan lama. anda akan sentiasa mempunyai anak-anak yang bijak ! Anda suka wang yang banyak sehingga godaan akan mendorong anda untuk tidak berkesudahan cuba dan cuba .. Jika anda seorang lelaki maka ia adalah lebih . Menjaga keluarga anda dan membantu rakan-rakan , maka andamenghabiskan masa hidup hanya menjadi pemurah dan baik hati (kecuali ke-21 lahir lelaki). Jika anda seorang perempuan maka anda mempunyai akhlak yang baik dan budaya & sikap rajin. Anda sentiasa diikuti. Anda suka kebebasan , kreatif , cita-cita fokus, seseorang yang membawa keindahan, harapan & kegembiraan kepada dunia ini !

Perlawanan terbaik anda 6 , 9. Perlawanan yang baik 1, 3 , 5 !


nombor 4

Anda sangat degil juga, bekerja keras tetapi malang dalam perkara-perkara penting dalam kehidupan, sangat sejuk , membantu, anda mempunyai kuasa perkataan kasar .. Mungkin menjadikan ramai orang jauhkan diri daripada anda, anda boleh menyebabkan gangguan kepada orang lain jika anda seorang lelaki , dan anda sering memahami orang lain dan masalah mereka dengan baik. Jika anda seorang perempuan anda sangat mahir dalam kajian dan seni. Jika anda seorang lelaki anda menghabiskan kebanyakan masa bersama kawan perempuan (hampir) pada masa-masa , anda akan mempunyai kehidupan semacam terlalu banyak keseronokan dengan rakan-rakan & perempuan. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa & wang anda dan melarikan diri dengan kehidupan mereka dan anda akan menjadi kosong dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan ... Jadi berhati-hati ! Anda suka menghabiskan duit. Mempunyai niat baik anda adalah anda sentiasa bersedia untuk membantu keluarga dan rakan-rakan. Memberitahu anda apa yang anda orang permata kecil !  khas kanak-kanak perempuan .. Anda sentiasa jatuh cinta dalam umur yang lebih muda juga. Anda sering hidup dengan kekecewaan, untuk contoh anda telah mendapat ijazah dalam beberapa perkara ... tetapi anda akan menganggur .. atau kehendakmelakukan kerja yang sangat biasa .Tetapi anda akan menjaga keluarga anda dengan baik ... Apa yang anda perlu berhati-hati orang-orang yang akan mengambil kesempatan daripada anda. Dan berhati-hatilah anda melakukan hubungan dalam usia muda ..Anda radikal , sabar, berterusan, agak lama, anda berpeganng pada asas & perintah ...

Padanan terbaik 1, 8 . Perlawanan yang baik 5, 6, 7 !


nombor 5

Anda sangat popular dalam komuniti, anda boleh mendapatkan perkara yang dilakukan dengan hanya berbual .. walaupun bersama musuh ! Anda mempunyai minda perniagaan yang cukup baik , anda
sering tidak mempunyai idea - apa yang hari ini adalah seperti apa, atau esok adalah seperti apa, anda adalah orang yang melakukan apa-apa saja apabila kepala terifikirkannya. Anda akan terkenal jika anda membuka perniagaan, mendapatkan melibatkan dalam urusan saham, muzik dan lain-lain . Sangat popular kerana berperwatakkan lucu , anda adalah salah satu indiividu yang di cari oleh rakan-rakan dan keluarga anda untuk meminta bantuan , dan anda adalah salah satu yang benar-benar mendapatkan wang secara kredit dan membantu rakan-rakan anda. Anda akan mempunyai lebih daripada 1 hubungan, tetapi apabila anda mendapatkan stability anda akan agak mementingkan diri sendiri juga. Kerana separuh lagi sifat dalam diri anda, anda akan mempunyai jumlah yang cukup baik dalam kawalan dalaman anda , berhati-hati ! Anda cenderung untuk pergi untuk hubungan yang lain mahupun kenalan baru, anda berkahwin pada bila-bila masa-masa kerana populariti anda ..Anda adalah seseorang yang bergaul dengan sesiapa sahaja kerana nombor 5 adalah bilangan tengah .. Perubahan & pencinta kebebasan anda ! Anda seorang peneroka dengan pandangan mata anda. Anda belajar hidup melalui pengalaman dan ia guru terbaik anda!

Perlawanan terbaik 1, 2, 9 . Perlawanan yang baik 6, 8 !


nombor 6

Ooopppss .. anda dilahirkan untuk menikmati .. Anda tidak mengambil berat tentang orang lain. Maksud saya, anda sentiasa ingin menikmati masa hidup anda , anda adalah orang yang .. Anda akan menjadi sangat baik sama ada dalam pelajaran atau bekerja pengurusan bijak atau perniagaan! Anda berbakat , jenis memilih (tetapi dengan hanya orang-orang yang anda fikir adalah baik), kanak-kanak perempuan yang sangat cantik, popular dan lebih daripada bertuah dengan apa-apa dalam kehidupan anda. Segala kebaikan itu datang dengan anda. Minda dan badan anda hanya dibuat sesuai untuk bersuka-ria .
Anda dicintai oleh mana-mana nombor lain. Tetapi jika anda seorang lelaki nombor 6 , anda akan mengalami jenis kelihatan daripada kebanyakan kanak-kanak perempuan dan akan melibatkan di lebih daripada beberapa hubungan sehingga anda berkahwin. Jika anda seorang perempuan , kebanyakan kamu akan mendapatkan berkahwin / kerja awal. Anda adalah orang yang penyayang terhadap keluarga anda &rakan-rakan. Jika anda terlepas separuh jalan tandanya anda akan menderita secara fizikal dan mental. Secara amnya anda akan membawa yang sangat baik kebahagiaan dalam rumah dengan apa-apa pendekatan . Anda adalah orang yang mempunyai belas kasihan, keselesaan & keadilan , tanggungjawab domestik, pertimbangan yang baik , dan selepas semua anda boleh menyembuhkan
luka dunia untuk berdamai bagi setiap kehidupan kerana anda mempunyai kuasa yang besar dan mempunyain bakat penyayang untuk menjadikan dunia ini cinta satu langkah lagi ...

Perlawanan terbaik 1, 6, 9. Perlawanan yang baik 4, 5 !


nombor 7

Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa di luar sana , anda adalah realistik, yakin , gembira , seperti seorang individu berbakat dengan pendidikan , muzik , seni, menyanyi, dan yang paling penting yang bertindak juga. Anda mempunyai masalah sebenar dengan sabar buruk! Jika anda seorang perempuan , anda popular dengan mata pelajaran yang disenaraikan di atas . Anda mendahulukan ibu bapa anda. Maksud saya anda ada nilai status keluarga, anda akan berada di pangkat atas apabila anda mencapai umur tertentu. Jika anda seorang lelaki anda yang popular dengan gadis-gadis , anda seorang yang sangat berbakat juga. Kebanyakan nombor 7 menghadapi banyak masalah dengan kehidupan perkahwinan mereka. Hanya beberapa gembira. Anda mempunyai segala-galanya dalam hidup anda, tetapi masih ada yang belum dipenuhi dan dicapai , kebimbangan itu sentiasa ada dalam segala hidup anda. Ia mungkin kerana Tuhan memberikan anda semua jenis manusia sama tarafnya dan anda akan menderita dalam kehidupan keluarga. Jadi anda perlu bersedia mencari rakan kongsi daripada menunggu . Jika tidak, maka anda mungkin berakhir dan tidak punya apa-apa. Jadi berhati-hati dengan isu ini, ok ? Anda seorang yang menarik, mesra , berseni, sentiasa gembira .. Anda dilahirkan untuk menyumbang banyak kepada dunia ini!

Perlawanan terbaik adalah 2. Perlawanan yang baik adalah 1,4 !


nombor 8

Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat, tidak ada satu di luar sana akan memahami anda. Anda sangat pandai mencari jawapan disetiap perkara yang berlaku. Anda lebih cenderung untuk mengalami zaman awal. Saya maksudkan kemiskinan. Anda sering mengalami sepanjang jalan dalam kehidupan.
Masalah tidak akan membenarkan anda untuk belajar lagi , tetapi anda akan belajar hidup dengan cara yang sangat praktikal. Anda adalah orang yang akan berjuang untuk keadilan dan boleh mati dalam perang juga. Anda biasanya sangat terpelihara dengan segelintir rakan-rakan dan sebahagian besar kesunyian dan sentiasa bersedia untuk membantu orang lain. Juga. sebaik sahaja anda berkahwin ( yang sering lewat) maka perkara buruk yang menimpa anda akan hilang sedikit dan anda akan menjadi selamat . Anda akan menghadapi masalah seperti kesilapan , kerajaan, haiwan beracun , kemalangan .
Anda adalah beberapa satu dengan disiplin yang hebat , ketabahan , keberanian , kekuatan yang akan membawa anda kepada kejayaan. Anda adalah sebahagian besar daripada pasukan keluarga. Anda seorang pejuang !

Perlawanan Terbaik 1, 4 , 8. Perlawanan yang baik 5 !


nombor 9

Anda begitu kuat , dari segi fizikal dan mental ... Anda sering mempunyai besar- matlamat . Anda akan bekerja keras dan sukar untuk sampai ke sana. Biasanya anda menderita dalam usia awal dari masalah keluarga dan secara amnya anda akan berjuang demi kehidupan .. Tetapi apabila anda mencapai apa yang telah anda lakukan, ia sentiasa satu tugas yang besar anda telah selesai! Anda begitu dihormati dalam masyarakat, anda adalah orang yang boleh membuat satu cabaran dan berjaya menyelesaikan perkara itu di luar jangkaan. Anda sangat nakal di zaman anda lebih muda, sering dipukul oleh ibu bapa anda dan melibatkan diri dalam pergaduhan dan anda seolah-olah mempunyai banyak kecederaan dalam hidup anda. Tetapi apabila anda membesar anda akan menjadi seorang yang tenang dan mempunyai sifat kelakian. Cinta bukan satu perkara yang mudah untuk anda. Anda pandai dalam bidang kejuruteraan atau perbankan pekerjaan kerana orang selalu mempercayai anda. Kehidupan keluarga anda adalah sangat baik, tetapi akan mempunyai kebimbangan dari anak-anak anda . Kualiti seperti anda adalah kemanusiaan , sabar, sangat bijak & belas kasihan. Anda dilahirkan untuk mencapai sasaran dan berkhidmat setiap satu semua sama-sama tanpa sebarang prasangka. Anda adalah betul-betul model peranan kepada sesiapa di dunia untuk satu inspirasi besar .


Perlawanan Terbaik 3, 5 , 6, 9. Perlawanan yang baik 2



*p/s:  Kita jangan percaya 100% apa yang diperkatakan di atas. Acewaaah! Tapi kita boleh ambik ikhtibar dan sebagai panduan sahaja. Aku nye character pun macam 90% sama tapi tak serupa. ekekekekekekeke..

No comments :

Post a Comment