Sunday 9 February 2014

BEBASKAN TEMPAT TIDUR ANDA SEKELUARGA DARI HAMA DAN BENDASING DENGAN ' BED CLEANER '


PERNAH TAK ANDA SEMUA TERFIKIR TILAM YANG KITA TIDUR SELAMA NI ADA HAMA?  KADANG-KADANG KITA RASA GATAL-GATAL PADA BADAN,MUKA,KAKI DAN TANGAN KETIKA TIDUR, ITU MENANDAKAN TILAM KITA MEMPUNYAI HAMA. 


BAGAIMANA CARA UNTUK BEBASKAN TILAM DARI HAMA DAN BENDASING ?

Tulam murah pun takpe, janji tilam kita bukan tempa HAMA & BENDASING BERSARANG..Kan??

Di sini saya ingin perkenalkan kepada anda Alat Khas mencuci dan membebaskan tilam dari HAMA DAN KEKOTORAN BENDASING. Kenapa saya memperkenalkan produk ni? Eh..sebab die bagus lah..hahaha.. kalau tak bagus..saya tak rekemen..hiii....

Dan sebenarnya produk ni baru lagi dipasaran! Hampir setejah juta pengguna di UNITED KINGDOM telah pun menggunakan BED CLEANER ni. Tak percaya kan? That's the power of technology. hehehehehe.. Sebab, mat salleh kat sana, diorang hidup dalam kehidupan yang penuh dengan aktiviti, kerjaya, terlalu sibuk.Tambah pula cuaca kat sana tak menentu.

Well, Malaysia pun sama apa, Kadang-kadang kita sidai baju, tiba-tiba hujan. Tengah jemur tilam, tiba-tiba hujan panas. Kan bau hapak tilam tu. Selesa ke nak tidur? (Saya tak selesa sebab..saya suka berguling-guling atas tilam) hahahaha.

Try tengok video yang saya da attached ni..


Memang berbaloi-baloi :)




Euuww....hama yang melekat dan bersarang kat tilam.

Ini adalah perangkap habuk/hama
Berat dia hanya 2.4 KG.Ringan sangat-sangat.

Postage dengan kotak dia sekali


Saya tak buat jualan langsung tau! Saya hanya berkongsi benda yang baik dan boleh bagi manfaat kepada semua. HiHiHi..

Kalau ada yang berminat, boleh terus hubungi saya di:

email : eiyrajahari@rocketmail.com
FB : https://www.facebook.com/eiyra.jahari 

*P/S: Benda yang baik datang dari niat yang ikhlas :)




No comments :

Post a Comment