Monday 26 May 2014

♥♥ marine essence beauty bar soap ♥♥

Salam uolllsss....

Ape cerita uollls sejak Malaysia tewas di tangan Jepun dalam PIALA THOMAS semalam?? Mesti timeline penuh dengan komen-komen yang kecewa kan?
 Eleeh. Bukan kecewa sebab Malaysia tewas dengan Jepun & tak dapat kekalkan juara pemegang PIALA THOMAS kan? Kan?
 Uolls kecewa sebab Malaysia kalah and uolls kene pergi office keesokkan harinya kan..kan.. hahahahaha...tau dah.. 
Sebab PM kite janji akan bagi cuti SEKIRANYA...diulangi.. SEKIRANYA Malaysia menang PIALA THOMAS. 
Tapi nasib tak menyebelahi negara kita..
 T_T
tak ape lah..bukan rezeki kita... 

Ok. Aku bukan nk cerita soksek-soksek pasal PIALA THOMAS sebab kita semua tahu JEPUN menjuarai. Aku nak cite tentang 1 produk ni..name die....
MARINE ESSENCE BAMBOO SALT SOAP BAR..
Ape?? Suh aku ulang sebut? Hahahaha. Aku kalau sebut kali ke 2 die jadi lain.. ^_^






Dah..aku rase aku tak payah nak cite panjang lebar kan...hahahaahah....
LET THE PRODUCT TALK BY ITSELF..
woaahh gituuu... Untuk yang mementingkan PENGESAHAN HALAL DARI KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA..
Anda jangan risau sebab ini produk orang melayu kte dan dia sebenarnya produk HI-O MARKETING.
Pernah dengar kan? Tipu lah tak pernah dengar.
Tipu dosa mati seksa...hahahaaha
Tagline budak-budak zaman dolu... 
♥♥ ^_^ ♥♥


Ohh lupa nak gtau..penghantaran untuk Semenanjung hanya RM6
Manakala Sabah Sarawak RM10.

So...ape lagi...berminat boleh la PM aku or Whatsapp di nombor yang aku da letak tuu..hehehehehe...

Terima kasih daun keladi!!! 

Salam sayang,

No comments :

Post a Comment