Wednesday 14 May 2014

Chit-chat Jantina Anak

Assalamualikum ullssss!!!

Ape khabar semua? Dah makan? Sehat hari ni? Bagaimana dengan kehidupan anda seharian dan keluarga?
* Ececeh!  Aku ni kemain lagi tanye khabar macam penceramah bebas lak haaa. hahahahaha.... *

kita tanye je..heeeeee....
Sebenarnya aku tengah mengantuk ni maka aku pun update blog sedikit demi sedikit sebab mane lah tau dengan update blog kureeeng sikit mengantuk ni haa... :D
Cakap pasal mengantuk..aku ada benda nk story mori dengan korang. Pasal JANTINA baby. Sebabnya..dah beribu juta lemon orang da tanye kami suami isteri jantina anak. jawapan kami..... Emmm..Emmm... tah...belom scan. <--- boleh? hahahahaha.... orang tu punye la teruja teka-meneka jantina anak kami...kami parents die buat muka camnii...

yekee.....yeke....

Kenapa reaksi kami macam tu sebab ni first child kami so tak pernah ada pengalaman bersalin dan first time mengandung dan jadi parents kan..so kami memberi reaksi macam tu lah...hahahaha...

So kalau gi mana-mana mesti ramai yang tegur..tak kira la makcik cleaner ke..guard ke..mak orang ke..sape ke..sume teka..hahahaha...

selalunye diorang akan tanya...BERAPA BULAN? DA SCAN? lepas tu soalan yang aku sendiri tak boleh nak jawap.... LAKI KE PEREMPUAN? 
 T_T
Maka aku jawap..
-
---
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ce teka?
dan diorang pun teka..
-
-
-
-
-
-
-
-

"tengok keadaan perut macam lelaki..ni mesti sorang je ni......."


tapi...mommy die lak tak terpikir jantina baby tapi pikir "berapa orang sebenarnye anak aku ni/" dan...boleh bayangkan macam nii

ehehehehe....

tak pun macam ni...hahahahaha...

hahahaha.....tak lahh....ni terlalu ramai...productive sungguh..

Tak kisah la berapa ramai pon janji dia sehat +chubby *ini penting sebab mommy die tak sabar anak buli dia* hahahahahaha.....

tapi...pelik laa....Boleh ke tahu jantina anak dengan tengok dari  saiz perut? Entah...tapi dah terlalu ramai cakap LELAKI... alhamdulillah la lelaki..boleh die bimbing adik-adik die.. acewah!!

Kite tengok nanti esok! Sebab esok baru kite nak scan...
hehehehe
 eh esok ke???
-
--
-
-
-
-
-
-
--
tunggu laa nanti...
*toodless*


Salam sayang,
Mommytobe

No comments :

Post a Comment