Monday 29 April 2013

Happy Birthday Buah Hati Ku...


Saya selalu ckp sy xde P.A..tp..sebenarnya..saya ada P.A.. die lah yang selalu ingatkan saya tentang wedding saya..

"iyadah..ko xpakai eenaaii kee? plekap? klompang tade?" 

walaupun itu sahaja yang die mmpu cakap..cukup buat saya terharu sebab saya tahu die sayang saya.. die laah buah hati saya. 28 april hari tu bday die. Semoga Allah panjangkan umar diee.. Semoga die dpt tgk saya naik pelamin n die blh bersilat berjam-jam..heee...Kene beli hadiaaahh nii..kene cari patung ultraman besar ni. 

Ini la P.A merangkap buah hati saya.. 2-2 buah hati saya..

[ Pak uda & mommy saya ]

Masa ni celebrate birthday pak uda yang ke-50.

HAPPY BIRTHDAY PAK UDA..
SEMOGA PANJANG UMUR..SENTIASA DIRAHMATI ALLAH SWT..
DOAKAN KEJAYAAN & KEBAHAGIAAN "GIRL" YE..
NANTI BERSILAT LA PUAS-PUAS MASA GIRL KAWIN TAW..
SEMOGA SYURGA MENJADI TEMPAT TUK PAK UDA..
ammiiinn...

*masa ni Pak Uda nak bergambar dengan saya tapi saya tak bertudung..
Tapi tak pe..nnti Girl (Pak Uda yang bagi nama ni) belikan hadiaah yee..



No comments :

Post a Comment