Friday 26 April 2013

Blog Baru

Assalamualaikum semua!!


Rasenya da tiba masa untuk saya memblogging kan diri dengan blog baru saya. *Geli pulak tekak ni bila sendiri bace "saya" ni...Hahahaha! Adoiiyyaaiii...Bukan apa..Blog lame tu banyak sangat lah kenangan yang menyakitkan hati. So, untuk memudahkan cerita.. Why not buat blog Baru!! 

Ohohomai..oooohohoomai.. * bukan panggil name orang "Mai" ye..just terpikir..dah 3 blog da di reka..tak tahu lah blog ni last long ke tidak. Ahahaha. Hopefully, last long lah..Amiinn...

Rase macam mati hidup semula pulak..hiiii..tapi tak pe lah..janji hidup aman sentiasa tanpa hidup dalam bayangan masa silam..Acewaaahh~ lagipun..Blog Baru ni..saya da ada kehidupan baru..
Dan..akan menamatkan zaman bujang tak lame lagi.. (Bulan Jun lah tapi..) haha..

Ishhh...over pulak aku ni kan..nak ber "saya" pulak. Maaf.Saya tidak gedik tapi comel je. DAN! Kuat Bercakap..menaip..erk..bercerita..bersembang..eeehhhh! macam banyak lak yang nak ditaip eeehh~. Ok FULLSTOP.

Just nak bagitahu je ni blog baru saya..tu je..

heeheheeee...

*picture atas tu ada rupa macam saya tak? Cakap laa "yee"...
heee

No comments :

Post a Comment