Sunday 22 September 2013

Sanggup ke nak makan?

Sanggup ke nak makan? haaaa...aku tanya lagi sekali...sangup ke nak makan? hahahaha...kalau aku? boleh...sanggup makan kan TONG SAMPAH la kek tu.ekekekekeke...kenapa? ini lah sebab-sebabnya..

 Scorpion King Cake.
*nak? aku belikan.RARE ni..

Octopus 'Prime' Cake...
*eeeuw geliiiiii

 Human Organs Cake..
*Yakss~!!

 War Craft Cake.
*aku yang bagi nama kek ni camni sebab macam dalam game je..ekeke

Human Body Cake
*sumpah tak makan kek dah pasni!

 Sciences Cake
*camne nak selak 'helaian' kek tu?

 Jungle Trouble Cake
*sebab harimau tu bunuh pemangsa..hahaha

Beauty Anaconda Cake
*sebab warna die cantik..so aku namekan 'beauty' lah..


ha..macam mana? Sanggup tak nak makan?
erk.

hahahahahaha....



P/s: aku dah tak ada selera nak makan hari ni. diet!


No comments :

Post a Comment